Sommermånedene

Har brukt de tre siste månedene på sette meg inn i jobben, forundre meg over hvilken forbannelse som hviler over Bergen siden det må regne hver eneste dag, flytte fra et kollektiv til et annet og bruke penger som jeg ikke har…sånn kan det jo så altfor fort gå..hadde også to uker på Kypros i juni…fantastisk å treffe gode venner igjen..og få litt sol og varme på kroppen 🙂

Jobben begynner å bli bedre og bedre, har allerede fått en på opplæring…merker jo i grunn at jeg lærer mer av det så det spørs om ikke jeg får mer ut av det enn han…men det vil jo vise seg 🙂 begynner å kunne en del fiskenavn både på engelsk og fransk…hehe 🙂

Har hatt flere på besøk etter at jeg flyttet inn i den nye leiligheten og det har jo vært kjempekoselig..alltid moro med besøk!! I tillegg hadde vi en fantastisk reunion helg i Trondheim med gjengen fra BI Bergen. Var superkoselig å treffe alle igjen, selv om det ble litt vel sentimentalt på vorspielet på lørdagskvelden! En skikkelig godgjeng..strålende sol…galliano shots…dansing til MJ på crash og soling på munkholmen! Gjentas med glede!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg