Min andre Brannkamp

I dag har jeg vært på Brann stadion for andre gang i mitt liv…også for andre gang sammen med jobben 🙂
Vi fikk plass på andre rad på en av langsidene så det var lett å følge med..gode plasser!

img0245

Sist gang var det mot Sandefjord…da ble det 0-1. I dag ble stillingen 1-1 mot Viking. Målet til Brann var selvmål fra en Vikingspiller..huff syns synd på han! Publikum klappet og heiet på han…han har nok ingen god kveld.

Jeg har en teori om at når det er fint vær så vinner ikke Brann…den har allerede stemt i to kamper nå. Tror rett og slett de må ha skikkelig Bergensregnvær for å være på sitt beste! 🙂 Men jeg er veldig glad for at vi har vært så heldige med været når vi har vært der! Og selv om de ikke vinner så er det fantastisk å være der og få med seg entusiasmen til bergenserne. Skjønner virkelig at folk kan bli engasjerte av fotball! En moro kveld 🙂

img0249

Etter kampen fikk jeg meg en herlig gåtur tilbake til byen 🙂 Takk for en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg