Julebord, shopping, julepynt og besøk av mamma

28 november var det julebord med jobben på Hansa bryggeriet i Kalfaret (tror jeg det heter). Først var det vorspiel med team grossist hos Helge. Vi fikk kjempegod mat på julebordet, veldig godt pinnekjøtt. Stygt å si det, men det var nesten like godt som hjemme 🙂 Etter maten var det karaoke og dansing. Endte på scenen to ganger…jeg som har mikrofon skrekk. Sinnsykt. Den ene gangen var det Bjørnar, Kristine, Lise og jeg som sang Wind of Change. Fin sang, men den er nok bedre med Scorpions 🙂 Team grossist avsluttet karaoken med Heal the world. Definitvt bedre med MJ 🙂 Vi danset mye og fikk stort sett den musikken vi spurte etter. Det gikk mye i Michael Jackson 🙂 Etter festen var det nachspiel hos Arild. Jeg orket ikke være der lenge før jeg gikk hjem, men tror de andre hadde det moro. Her er det eneste bildet jeg fikk i løpet av kvelden:

img0370

Kristine og Helge…ser ut som de koser seg 🙂

Helgen etter fikk jeg besøk av mamma…da ble det juleshopping og julepynting. Fikk unnagjort noen julegaver, men butikkene solgte mest ting til meg 🙂 Haha.

img0367

På lørdagen var vi på Bocca og feiret Anne Lise sin 50 års dag (alle tanter og søskenbarn). Fikk kjempegod treretters middag: kamskjell med brokkoli og beurre blanc, oksefilet med masse grønnsaker og brownie med sorbet til dessert. På søndagen var hele familien i 92 års dag til farmor 🙂

Jeg har også fått pyntet litt til jul denne uken…

img0379

Vinduskarmen 🙂

img0385

Snømannen gir så koselig lys..så har jeg dekorert noen fyrstikkesker med papir og nostalgiske bilder 🙂

img0380

Fikk sølvfat i presang av mamma..det passet godt inn 🙂

Nå er jeg skikkelig klar for ferie…God jul alle sammen!! 🙂
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg