Walking in a winterwonderland…på Stord

Fredag kom Fredrik og hentet meg på jobb. Han var i Bergen for å levere noe for jobben og var snill nok til å vente til jeg var ferdig på jobb så jeg kunne få sitte på hjem 🙂

Fredagen spiste vi chiligryte til middag og slappet bare av hjemme. Lørdagen fant pappa og jeg ut at vi skulle prøve oss på skøyter! Det var hvertfall 10 år siden jeg sist hadde skøyter på beina og da var det hockey som var det store. Skøytene var mer enn passelige nok de så vi satte kursen mot skøytebanen på Stord. Hadde aldri vært der før…

Pappa som var med i NM i Bergen i sin ungdom spurtet rett ut på isen og begynte på rundene. Jeg var nok litt mer ustødig ja.. Etter hvert så kom det seg og jeg fikk nå karret meg rundt banen en god del ganger!! Alle kunstene jeg kunne som barn var derimot ikke like synlige…haha…men moro var det! 🙂

Her sitter jeg i garderoben…akkurat fått skøytene på 🙂

Pappa og jeg på isen 🙂

Lørdagskvelden fikk jeg låne naustet av Fredrik så da samlet gjengen seg der. Var koselig med et miljøbytte som Elisabeth så fint kalte det! 🙂 Vi oppholdt oss noen timer i baren, spilte høy musikk som Elisabeth hadde brent for anledningen (ingen naboer så ingen klager) og danset. Klarte til og med å få en taxi til å finne veien ned og hente oss!

Gutta i baren 🙂

Jentene i baren 🙂

Dansing…

Gitarspilling :p

Skåling..

…og kos 🙂 Tusen takk for en koselig kveld folkens!! 🙂

Søndagen var vi på besøk hos verdens beste besto og besten. Hadde med oss skiutstyr..nok en ting jeg ikke har gjort på minst 10 år!! Mamma og jeg dro ut og begynte å gå og jammen dukker min fantastiske 88 år gamle bestefar opp med ski på beina! Det er imponerende!!! 🙂 Har dessverre ikke fått tatt noe bilde av det fordi jeg ikke hadde kamera med på skituren…

Alt i alt har jeg hatt en veldig fin helg hjemme på Stord. Nå er jeg tilbake i Bergen og ser at det er på tide at jeg kommer meg avgårde til jobb. Ha en fin dag alle sammen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg