God påske i ny leilighet!

Tirsdag kom mamma og Fredrik og hentet meg på jobb. Da skulle jeg flytte i ny leilighet. Det var ikke så lange veien fra det gamle til det nye stedet, men jammen var det mye å bære opp og ned flere etasjer gitt! Jeg hadde pakket alt i forveien og sortert det i bunker som skulle til Stord og det som fortsatt skulle bli i Bergen. Det ble mye bæring og litt høylydt diskusjon om hvor møblene skule stå, men vi fant til slutt ut av det.

Mamma og Fredrik dro opp i den gamle leilighet for å plukke opp rester og vaske over gulvene, mens jeg ble i den nye for å rydde på plass ting. Etter noen timer med rydding ringte Fredrik og sa at de var ferdige og ville spise på Peppes.

Til tross for to parkeringsbøter (man kan ikke ha bil midt i byen!!!) så var det en velykket flytting!! Rommet ble kjempekoselig. Mamma hadde med gule tulipaner og påskeliljer så jammen ble det litt påskestemning også. På bordet hadde jeg en koselig duk fra farmor 🙂 

Mamma og Fredrik slapp meg av på Flesland på vei hjem for å møte George som skulle besøke meg i påsken 🙂

Tusen takk for god hjelp (to måneder til neste gang)!!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg