George

Det er vel kanskje på tide at jeg introduserer George. Jeg traff han på Kypros 1. oktober 2007, og vi har vært litt att og frem etter det. Tirsdag kveld kom han til Norge, og vi tilbragte påskeferien sammen. Fordi ingen av oss ikke hadde noe særlig med penger, så ble det mye filmtitting og lite sightseeing. Skjærtorsdag var vi på akvariet og så på de søte pingvinene og stod i 20 minutt kø for å komme inn i haitunnelen som var en meter lang 🙂


 
Jeg viste han Bryggen, vi var innom en mc butikk noen timer (boring!!), på kino, ute og spiste en del ganger og så masse film hjemme i den nye leiligheten. Jeg må innrømme at jeg max fikk med meg en tredjedel av de filmene vi så..endte som regel med at jeg sovnet på han utover natten…haha 🙂

Jeg laget påskeegg til han og han ble superglad i norsk sjokolade 🙂 Påskeegget ble med i kofferten tilbake til Kypros…fullt med masse sjokolade selvfølgelig 🙂

Trist å si hadet til han på påskeaften når han gikk på flybussen 🙁 Jeg dro med båten til Stord og i går var det fest hos Kenneth! Koselig!! Og ekstra kjekt at Trude var med 🙂

Takk for en koselig kveld folkens!! 🙂

Nå skal jeg bruke resten av påskeferien på å slappe av og pakke ut alt som ble flyttet hjem på tirsdag. God påske!! 🙂

3 kommentarer
    1. Hei snuppo!
      Så koselig med besøk, då! Bra dåke va enige om saken 😉
      Ser du har fått deg ny plass å bu, så flott! Ordne seg alltid, vettu! Men eg må jo sei eg e litt spent på ka så skjedde i fht hu andra du budde hos… Hehe! Ser ut så du har fått da skikkelig koselig i den nye leiligheten iallfall!
      Kos deg på Stord så lenge! Eg og Emilie komme forresten te øyo 16. april, kanskje du e heima då? Kunne evt hilst på 🙂 Eg ska på reunion med vgs på lørdagen! Me reise igjen mandag, då..
      Håpe me ses snart!
      Klem!

    2. Så morsomt at du har hatt besøk av George….hehe.. meg og Karoline kalte han bare for “fletta” når vi bodde på Kypros fordi vi ikke visste hva han het. Å nå var han plutselig hos deg! Artig!
      Håper du har kosa deg i påsken 🙂
      Klem

    3. Hei!! Takk for koselige kommentarer 🙂 Er veldig fornøyd med det nye rommet, men generelt likte jeg nok bedre den gamle leiligheten 🙂 Skal bare bo der 2 måneder så det går nok bra. Kan fortelle deg historien om huseieren når vi treffes…tragisk opplegg 🙂
      Var kjekt å ha George i Norge, men ting gikk ikke helt som forventet kanskje…hehe 🙂 Haha fletta Kaja….:p I grunn litt godt å få en skikkelig avslutning på det også da 🙂
      Jeg reiser til Barcelona 16 til 19 april Laila!! Så det var jo veldig dumt 🙁 Håper vi snakkes snart uansett, altfor lenge siden!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg