Til minne om Haysam Thornhill

En av de kosligste, snilleste, herligste menneskene jeg noengang har møtt døde natt til 14. juni. Jeg ble kjent med Haysam (eller Sam som jeg alltid kalte han) i Ayia Napa i 2007 når jeg flyttet til Kypros. Han jobbet på Senior Frogs, baren “vår”. Uansett hvor travelt han hadde det så hadde han alltid tid til å skøye og sjarmere litt. Han viste en utrolig interesse for folkene rundt seg og var en skikkelig gladgutt som var umulig å ikke bli glad i.

Når jeg hørte at han hadde fått et diabetesanfall og falt i koma (som han aldri kom ut av) så fikk jeg sjokk! Hvordan kan en 23 år gammel gutt dø av diabetes??! På et sykehus! Jeg tenkte at dette måtte være en eller annen syk spøk og at han snart skulle gi lyd fra seg og si at en eller annen idiot hadde tatt over profilen hans eller noe. Men det ser ikke ut som det kommer til å skje..det er vanskelig å akseptere dette. Det er så mange som kan lære fra Sam..vi trenger han her. Han fikk alle til å føle seg bra, snakket aldri dårlig om andre mennesker og var en genuint fantastisk person.

Her er vi på Carwash..Sofia, Malaz og Sam.

Sam var litt av en skøyer..alltid nye påfunn 🙂

Det er utrolig mange som kommer til å savne deg Sam, du kommer definitvt ikke til å bli glemt. Som du likte å si: “money comes, and money goes, but memories last forever”. Du har bygget opp mange minner sammen med folkene rundt deg, og vi kommer aldri til å glemme deg.

Denne kvelden husker jeg godt..du skulle ta bilder av Chryso og meg og det var ingen enkel sak…jammen klarte vi å få mye moro ut av det 🙂

“Gone, but never forgotten”. Du er en inspirasjon for mange, og levde livet til det fulle. Hvil i fred Sam, jeg kommer aldri til å glemme deg. xxxxx

4 kommentarer
    1. So nice of you Lisa to dedicate the blogg of the day to Sam! I’m shocked as well n it feels so unfair n sudden. His parents must be devastated! 🙁 R.I.P Sam.

    2. vill bara passa på att tacka dig för ett mycket fint inlägg. sam kommer alltid finnas med oss och han var en toppen kille. har nog aldrig mått så dåligt som när jag hörde att sam omkom. jag skulle åka och hälsa på honom nu i vinter om inte detta inträffade. hur som helst, tack för dina jättefina ord och på bilderna som verkligen symboliserar vem sam var.
      hade gott. puss och kram
      //mathias

    3. Takk for det Mathias. Det er helt forferdelig med Sam. Han var et SÅ fantastisk menneske…jeg tenker ofte på han. Og jeg klarer ikke helt å skjønne at han faktisk er borte….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg