En fantastisk helg

Helgen for to uker siden er den beste jeg har hatt på lenge. Fredagen etter at mamma var ferdig på jobb så kjørte vi til Haugesund. På kvelden var det Tom McRae konsert på Byscenen. Det var siste gang de spilte sammen som et band, forferdelig trist, men konserten var rett og slett fantastisk!! 😉 Tom McRae var i kjempegodt humør og alle favorittsangene ble spilt på rekke og rad. Tror mamma også koste seg! Håper han kommer sterkt tilbake om noen år, det er rett og slett ingen over!! 😉

Sitter og venter på at Tom skal komme 😉

Tom er på plass 🙂

En fantastisk versjon av Streetlight 😉

Lørdagen stod jeg opp, pakket og dro til Fredrik i Bergen. Vi var en tur innom Ikea for å kjøpe pute til å ha laptopen på fanget (føler at lårene brenner opp om jeg har den på fanget…garantert bare psykisk etter skrekkeksempel-avisoppslaget) og jeg fikk kjøpt beige støvletter som de ikke hadde hatt i min størrelse i Haugesund dagen før.

Deretter var det bare å gjøre seg klar til å gå ut og møte Lerøy gjengen. Kristine kom en tur innom i leiligheten og vi drakk litt vin før vi dro ned på SAS hotellet og møtte de andre. Kjempekoselig å treffe alle igjen, det er en herlig  gjeng! Vi endte etter hvert opp på Zachen og ble på gamle Klar Bar resten av kvelden. Veldig koselig!!! 🙂

Herlige, søte, snille, gode Madeleine og jeg 😉

Tror Arildo var litt redd for at jeg skulle tvinge på han beltet igjen..haha!! 😉

Alltid like koselig å treffe Bjørnar igjen;)

Morsomme, smilende, herlige Kristine og jeg 😉

Veldig koselig å se lille søte Elisabeth igjen også 😉

Christian Thoresen var i sitt ess…moro å treffe han..haha 😉

Dette var det eneste normale bildet med Torbjørn…og det var mange…hjelpemeg så vanskelig det var 😉

Tilbrakte jo også kvelden med mange andre herlige mennesker, blant annet Tina, Cecilie, Lene, Lise, Kerstin og Jennelyn, og jeg har ingen forklaring på hvorfor det ikke var noen bilder av dem i kameraet mitt! Tusen takk for en kjempekoselig kveld alle sammen!! 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg