Moter og styling

Jeg hadde store planer om å studere motekonsulent et halvt år i Oslo dersom det ikke dukket opp noen jobb før jul. Det ser det nok ikke ut som det gjør, og etter å ha sjekket finansene så er det dessverre umulig for meg å flytte til tigerstaden for å studere. Jeg har derfor etter nøye omtanke bestemt meg for å begynne å studere “moter og styling” som fjernstudie gjennom NKI. Jeg er i grunn veldig skeptisk til NKI ettersom at man må gjøre alt selv og ikke har noe undervisning å gå til. Jeg vet heller ikke om det vil bli verdsatt på samme måte i arbeidslivet som om man studerer fysisk på en skole. Jeg gir det en sjanse, og er i grunn ganske klar til å begynne 😉 Hva tror dere?? 😉

2 kommentarer
    1. Jeg tror det er riktig. Følg hjerte og drømmen din! Jeg er særiøs når jeg er keen på at du skal lage en kolleksjon vi kanskje kunne solgt i nettbutikken! Men det må være innen trening og velvære, ikke direkte fashion 😉

    2. Hehe du er knall Silje!! 🙂 Men jeg er litt mer på glamour og kjoler..har lite erfaring med treningsstoffer og passformer utenom det jeg bruker selv…da må det i så tilfelle bli noen litt glamorøse treningsklær 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg