Stylingprosjektet mitt

Jeg holder nå på med innleveringsoppgaven i faget styling. Det er kjempegøy, men utrolig mye arbeid. Tror jeg hadde kost meg ihjel hvis jeg kunne fått jobbe som stylist!! 😉 Dessverre var jeg så uheldig å miste 32 sider som jeg hadde skrevet så mandag måtte jeg begynne på scratch. Jeg er kommet godt i gang igjen, og har ikke helt gitt opp håpet om å klare å bli ferdig før jeg flytter til Kypros!!

Modellen jeg har valgt er mamma, fordi vi bor under samme tak, bruker noenlunde samme klesstørrelse, og fordi jeg synes hun er utrolig flott! Oppgaven er å sette sammen en hel garderobe for henne for vår- og sommersesongen 2011 i forhold til hennes personlig stil og årets trender. Fredrik har vært supersnill å hjelpe meg med å ta bilder! Nedenfor kan dere se noen av antrekkene jeg har satt sammen 🙂

Jobbantrekk satt sammen av skinny jeans, oversized genser, silkeskjerf og knehøye støvletter.

En annen måte å bruke jeansen på..en mer pyntet utgave med bluse og pumps.

Et annet pyntet antrekk med tunika, leggings, strikkbelte og pumps.

Klar for fest i cocktailkjole, leopardpumps og skinnbolero!

Jeg digger den preppy stilen! Legg merke til de nye Tommy Hilfiger pumpsene mine! Fantastiske!! 😉

Gulrotbukse med blomstrete bluse, skinnjakke og pumps.

Mamma puller til og med av en jumpsuit! Delt på midten med et belte for å virke mer pyntet.

Sommerferie i Norge. Hvit bomullskjole med sandaler og dongerijakke.

Hva syns dere??? 🙂

11 kommentarer
    1. wow!!!for d første så ser moren din smashing ut:-))Flott dame.og antrekkene var veldig fine.jeg likte godt at du hadde kombinert skinny jeans med flere alternativer, stilig.mitt favorittbilde og plagg er det maritime,tror d var nr 5.veldig tøft:-))Og du vil bli en dyktig stylist Lisa:-))

    2. WOW Lisa!! U’re really good at this! I am impressed n I wanna hire you as my personal stylist immediately namley at the moment my style is called no style at all 😉 Really good job!

    3. Tusen takk for kjempefine kommentarer!! Varmer både hjertet til stylisten, modellen og fotografen!! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg