Good times

Til tross for en veldig annerledes jobbkultur, elendig lønn og ny leilighet som ikke akkurat tilsvarer hotellstandarden jeg var blitt så glad i så trives jeg utrolig godt her på Kypros! Jeg føler nesten at jeg har fått livet tilbake, i forhold til de siste seks månedene i Norge der jeg ikke kunne spise, drikke eller gå ut og for det meste var sjåfør for mamma og pappa når de skulle ut!

Har hatt to fantastiske uker sammen med Charleen (og Marion også den ene uken selvfølgelig) så det var veldig trist når hun dro hjem på fredag. Tiden etter det har jeg bare brukt på å pakke ut i den nye leiligheten. Bor sammen med manageren min, Arti, som er veldig grei. Vi har hvert vårt rom og deler kjøkken, bad og balkong. Jeg har to senger på mitt rom så det er plass til besøk 🙂 Leiligheten ligger rett bak Norway Pub så det er jo greit sånt sett. Har fått litt lenger vei til stranden, men har bare godt av å gå litt ekstra! Har fremdeles ikke bestemt meg for hvilket treningssenter jeg skal melde meg inn i. Har funnet et perfekt, men alle timene er kjempetidlig om morgenen eller etter at jeg har begynt på jobb om kvelden så da blir det i så tilfelle bare egentrening. Vi får se hva jeg gjør.

Her er jeg og Pia som jeg jobber med på Norway Pub på en av PR-rundene våre 🙂

På stranden med Marion 🙂

Min første kveld med alkohol på 6 måneder…:)

Marion viser frem neglene jeg la på henne før hun dro hjem 🙂

Charleens siste kveld, fantastisk dag!! 🙂

Nå er det tennisfinale i Wimbledon. Kryss alle fingre for at Nadal knuser Djokovic!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg