Fridag

I dag har jeg fått fri…første fridagen på evigheter og den er sårt etterlengtet!! Skal sjekke ut noen av timene på treningssenteret som jeg aldri får prøve fordi jeg jobber på den tiden! Så tenkte jeg å ta en tur på Senior Frogs og hilse på alle..siden de også har samme åpningstider som oss så er det sjelden man får gå der.

Dagene går stort sett i det samme her, men jeg har det fremdeles veldig bra. Det er deilig å være i varmen. Prøver å komme meg opp i noenlunde normal tid sånn at jeg får trent og tilbragt noen timer på stranden før jobb. Har vært noen småturer ute og møtt masse koselige mennesker 🙂

Det er vanskelig å se for seg regn og høstdager som dere beskriver i Norge…jeg syns det er utrolig deilig å bo i solen og håper jeg finner en måte å bli værende på. Livet er virkelig tusen ganger bedre med sol!! 🙂

28. juli skal Flo Rida spille på stranden her..men får nok ikke fri fra jobb til å se han så det er jo kjipt!! Håper alle har det bra, og hvis det er noen som skal til Kypros så er det bare til å ta kontakt!! 🙂 klem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg