Ny jobb

Da er jeg tilbake på Kypros etter en koselig Norgesferie. Jammen herlig å være tilbake i varmen igjen 🙂 Norway Pub stenger denne uken så det er ikke mer jobb der..så da må jeg finne meg noe nytt. Har lyst å være et par måneder til i Ayia Napa før jeg begynner å søke på bedre jobber i andre byer. Har det veldig bra her med masse gode venner 🙂

Har fått tilbud på klesbutikken som jeg alltid har hatt lyst å jobbe på, London Clothing Company, men lønnen er 800 euro for 8 timer 6 dager i uken og arbeidstiden er 15.30 til 23.30 så det betyr at det er slutt på strandliv. Og egentlig alt annet liv. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre..

Ellers har jeg fått tilbud om å jobbe som bartender på Castle Club..arbeidstid 20 til 02 eller 24 til 05 (noen ganger 20 til 05) for 4,75 euro per time (beste lønnen til naa) + tips. Dette er 7 dager i uken og det er et utrolig travelt og populært sted så jeg er litt usikker!! Et annet alternativ er en irsk bar med arbeidstid 20.30 til 02.30 og med 25 euro per kveld + tips, 6 dager per uke. Jeg lurer nesten på om dette er det beste alternativet til nå.  

Ellers har jeg fått tilbud om servitør på restaurant fra 15 til 24 (helt uaktuelt) og den best betalte jobben man kan ha i Ayia Napa hvis man er en god selger: ballongjente. De betaler 90 cent for hver ballong man selger så hvis man er flink så kan man komme opp i norsk lønn. Jeg hadde sikkert endt opp med 3 euro på en hel kveld….

Hva tror dere????? 🙂

1 kommentar
    1. It’s good to hear that u have many options regarding the job! 🙂 I guess they r not exactly dream jobs but what can u expect in Napa… The advantage with bars and clubs is tips of course. Do ppl give good tips these days? This balloon sales sounds kinda risky even though my salary is commission based as well so I am in same kind of position and it sucks autumn and winter time…:D Anyway it seems that u have work in the evening no matter which job u choose so why don’t u just take the one where u have “good” chances to earn extra with tips + acceptable working hours! For instance 7 days a week sounds a bit harsh especially if u can’t make a lot more money so why should u bother…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg