Paddy’s

Da har jeg bestemt meg for å ta jobben på Paddys Irish Bar i Ayia Napa. Det var det beste alternativet med tanke på arbeidstider og lønn..tror og håper jeg 😉

Etter tre dager her så kan jeg hvertfall si at både sjefene og de andre som jobber her er veldig koselige. Jeg jobber dag to dager per uke (12.30 til 21.30) og kveld fire dager per uke (20.00 til 03.00), og så har vi fri fast en dag per uke (er hvertfall det som er sagt). Betaling er også fast hver mandag så arbeidsforholdene virker greie selv om lønnen ikke er mer enn litt over 3 euro per time. Det eneste som er kjipt er at irske folk ikke gir tips!! Alle tar tilbake 50 cent, sånn var det ikke på Norway Pub! Så det blir litt mindre penger å leve på, men det er fremdeles sol så er det verdt det for å slippe unna regnet i Norge 😉

Jeg hadde lyst å finne et nytt sted å bo..koster bare mellom 200 og 300 euro for en leilighet eller studio alene nå siden høysesongen er over, men det blir allikevel for dyrt med min lønn, så jeg får være roommate med Arti i to måneder til…

Håper alle har det bra! 😉 Klem Lisa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg