Larnaca

Da har jeg bestemt meg for å flytte til Larnaca. Det stod mellom Larnaca og Nicosia, men det var flere ting som trakk meg mot Larnaca. Først og fremst er det en utrolig koselig by som har alt man trenger av butikker og kafeer. I tillegg ligger byen ved kysten slik at det er flere strender der. Veldig viktig for meg! På grunn av størrelsen (litt over 70 000 innbyggere) er det også enklere å komme seg rundt i Larnaka enn i Nicosia dersom man ikke har bil. Det siste trekkplasteret var at jeg fant drømmeleiligheten der og klarte rett og slett ikke å glemme den. Håper å flytte inn i den mot slutten av neste uke så da kommer jeg med bilder og sånn 🙂 Så til tross for at jobbmulighetene er større i Nicosia så valgte jeg Larnaka, og håper at det dukker opp en bra jobb der etter hvert 🙂 Let the good times roll…:)

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg