Aerobic på gresk

Etter mye om og men og sjekking av ulike treningssentre falt valget til slutt på et som ligger cirka 10 minutters gåavstand fra leiligheten. De hadde best åpningstider og utvalg av timer. 

Bilder av treningssenteret fra utsiden…

Mandag prøvde jeg meg for første gang paåaerobicdance og i går var jeg på fitballtrening. Har jo trent i hele sommer på New Famagusta i Ayia Napa, men der gikk alt på engelsk. Det gjorde det ikke her!! Tror jeg er det eneste medlemmet på senteret som ikke er fra Kypros..og alle timene er på gresk!! JRask gresk!! Var litt vanskelig å henge med, men satser på jeg lærer etter hvert 🙂

Svett og god etter en 90 minutters treningsøkt 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg