Første uke på jobb

Som de fleste har fått med seg så har jeg jo fått jobb som marketing assistant i et forex firma i Larnaca. Kontoret ligger i gangavstand fra leiligheten, cirka 15-20 minutter å gå, så det er herlig å slippe å måtte tenke på buss. Firmaet har kontorene sine i første og fjerde etasje i en flott glassfasadebygning. I første etasje er resepsjonen og der sitter customer service og back-up office og alle som er av samme kjønn og på samme alder som meg. Det er et skikkelig sosialt og internasjonalt miljø. I fjerde etasje sitter ledelsen…og jeg. Alle er kypriotiske menn fra 30 til 50 år, har egne kontorer og møtes bare når de henter seg vann eller skal på do.

Bygget jeg jobber i 🙂

Terassen fra kontoret 🙂 

Det som overrasket meg mest var at jeg fikk eget kontor. Også for første gang i en alder av 27 år. Mitt eget kontor!! 😉 Foreløpig er det ganske tomt, men vinduene er store, bra lys, air condition som spyr ut varme og fin utsikt så jeg tror det skal bli bra når jeg får fikset litt. Marketing manageren som jeg jobber for er også veldig hyggelig.

I begynnelsen hadde jeg et rundt bord og en vanlig stol..

Denne uken fikk jeg pult og kontorstol 🙂 Hyllen til høyre er borte, og erstattet med en litt lenger pult 🙂 

Arbeidstiden er fra 10 til 18 (noe som er litt synd i og med at alle de kjekke treningstimene begynner klokken 18), og foreløpig har jeg ikke hatt noen matpause. Spiser ved pulten. Jeg tenkte jeg skulle finne ut om det fantes muligheter for å lunsje sammen med noen av jentene i første etasje etter hvert.

Når det kommer til jobben så har den den første uken vært litt ensformig, og dagene har føltes ganske lange. Jeg har opprettet kontoer for HotForex (firmaet) på over 300 sosiale nettverk. Prøv å skriv inn det samme navnet, mailadressen, passordet, telefonnummeret, bloggadressen, firmainformasjonen og verifikasjonskoden 300 ganger!!! 😉 Denne uken har jeg skrevet tekst til hjemmesiden.. litt mer utfordrende så håper at det kommer til å fortsette å bli litt mer interessant utover. Kan forhåpentligvis ikke dømme ut fra første uken 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg