1. desember

Da har vi allerede kommet til 1. desember og jeg har bodd et halvt år på Kypros. Jeg trives veldig godt her, men noen ting savner jeg.

Vanligvis har vi mange kalenderpakker hjemme i adventstiden. Mamma lager til meg og Fredrik, og jeg lager til mamma og pappa. I år ble det ingen adventspakker for noen…helt til jeg hentet en eske på posten i går med vinterklær som mamma hadde sendt meg fra Norge. Oppi der hadde hun overrasket meg med fire adventspakker som jeg kunne åpne på valgfri dato. Kjempekoselig!! 🙂 I dag fikk jeg flaxkalender, så da håper jeg at jeg blir rik i julen 🙂

Se så snill mamma jeg har 🙂

Fikk også koselig melding av Marion i går at hun ville komme på besøk i midten av januar, det gleder jeg meg masse til!! 🙂

Marion og jeg i Ayia Napa i sommer 🙂

Det var 19 grader ute når jeg gikk til jobb i dag..love it 🙂 God 1. desember alle sammen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg