Grip dagen

Jeg fikk et nydelig hjerte i bursdagsgave av Monica og Terje. Der står det “grip dagen”. Jeg hang dette hjertet på skapdøren på soverommet før jeg la  meg i gårkveld, og når jeg stod opp i dag var det akkurat dette jeg gjorde.

Jeg stod opp, tok ned juletreet og ryddet vekk all pynten, støvsugde og vasket hele leiligheten fra topp til tå 😉 Julestjernene var fremdeles så fine at jeg ikke klarte å kaste dem så de får stå på balkongen så lenge..

Så vasket jeg to maskiner med treningsklær…det trengs 😉

Resten av dagen har jeg tilbragt med å lese i moteblader og få inspirasjon og skrevet på en ide som jeg har.

Er blitt stor fan av det nye bloggmagasinet streetstyle..masse inspirasjon der!!

God søndag alle sammen 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg