Count Down: Milan Fashion Week

Herlighet så fort disse moteukene går. I dag er allerede siste dagen i London før det fortsetter i Milano i morgen. Sammen med Paris er Milano den moteuken jeg aller mest kunne tenke meg å være på. Det er Italia og Frankrike som i mine øyne har de aller beste designerne og de mest fantastiske kolleksjonene. Vårkolleksjonen til Versace “blew me away”! Den var helt sinnsyk, jeg ønsker meg hvert eneste plagg fra kolleksjonen! Det blir utrolig spennende å se hva som kommer til å bli vist frem av vintermoter i Milano den kommende uken. Gleder meg vilt!! 🙂

22/02 – RoccoBarocco, Gucci, John Richmond, Alberta Ferretti

Gucci Spring 2012

Alberta Ferretti Spring 2012

23/02 – Max Mara, Blugirl, Fendi, Prada

Max Mara Spring 2012

Fendi Spring 2012

Prada Spring 2012

24/02 – Moschino, Etro, Just Cavalli, C’N’C Costume National, Blumarine, Versace

Moschino Spring 2012

Etro Spring 2012

Just Cavalli Spring 2012

Costume National Spring 2012

Blumarine Spring 2012

Versace Spring 2012

25/02 – Bottega Veneta, Emporio Armani, Jil Sander, Antonio Marras, Emilio Pucci

Bottega Veneta Spring 2012

Jil Sander Spring 2012

Emilio Pucci Spring 2012

26/02 – Marni, Laura Biagiotti, Dolce & Gabbana, Missoni, Salvatore Ferragamo, Versus

Dolce & Gabbana Spring 2012

Missoni Spring 2012

Salvatore Ferragamo Spring 2012

27/02 – DSquared2, Giorgio Armani, Roberto Cavalli, Gianfranco Ferre

DSquared2 Spring 2012

Giorgio Armani Spring 2012

Roberto Cavalli Spring 2012

Gianfranco Ferre Spring 2012

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg