Ralph Lauren Spring 2012

En av mine største drømmer er å få være med på fashion week. Denne uken åpner fashion week i New York og jeg gleder meg ihjel til å se hva designerne kommer med for høstkolleksjonen. Det har stor betydning for hva vi kommer til å se i kjedebutikkene senere. Jeg har brukt hele helgen på å se på vårkolleksjonene fra designerne…sukk…hadde nesten glemt hvor mye fint det er…Ralph Lauren er en av mine topp tre favorittdesignere og jeg ville bare vise dere et utdrag fra den nydelige vårkolleksjonen hans 🙂 Han er inspirert av moten på1920-tallet, Great Gatsby silhuetter med delikate pastellfarger, hvitt og litt metallic innimellom. Han hyller virkelig våren med feminine blomstermønstre og tilbehør med fjærdetaljer. Enjoy!! 🙂 

3 kommentarer
    1. Hei.
      Vet ikke om du ser dette siden det er et gammelt innlegg og jeg ikke kan noe med blogg. Men så du var på kypros og at du også liker ralph lauren som meg, så da regner jeg med du kanskje også vet hvor man får kjøpt det, iallefall hvilken kjeder. Mannen min er i larnaca nå, så hadde ikke vært feil å sendt han innom en butikk for å se om de har noe fint å ta med seg hjem til norge 😉
      Gjerne også noen kjeder/butikker som selger quicksilver/roxy også 🙂
      Håper du ser, og har tid til å svare 🙂

    2. hanne: Hei! Det er dessverre veldig lite Ralph Lauren på Kypros! Det er et par butikker i Larnaca som selger designerklær, da Ferre, DG og Alexander McQueen. Ellers må han til Nicosia! Der er en liten gate med designerbutikker 🙂 Stasikratou bak Makarios Avenue! Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg