Too die for

Sukk…jeg sitter nok en gang og drømmer meg bort i de fantastiske vårkolleksjonene til de store motehusene..hadde jeg hatt penger til det så skulle jeg kjøpt meg disse ti plaggene. Jeg tror det må være mine absolutte favoritter fra alle kolleksjonene til sammen. Ah..har ikke ord!! Love <3

En helt nydelig kjole i baby blått og gull fra Balmain Spring 2012 kolleksjonen – Cirka 35,000 kroner på bestilling fra motehuset Balmain.

Nydelig hvit gudinnekjole fra Carlos Miele Spring 2012 kolleksjonen – Cirka 20,000 kroner på bestilling fra motehuset Carlos Miele.

En enkel og utrolig elegant lang hvit kjole fra Derek Lam Spring 2012 kolleksjonen – Cirka 25,000 norske kroner, kommer snart for salg på nettbutikken til motehuset Derek Lam.

Søt mønstrete kjole med et nydelig vidt rosa skjørt fra Jason Wu Spring 2012 kolleksjonen – Cirka 25,000 kroner på bestilling fra motehuset Jason Wu.

En helt nyyydelig hvit brokadekåpe fra Valentino Spring 2012 kolleksjonen – Cirka 45,000 kroner på bestilling fra motehuset Valentino.

Nydelig kremfarget kåpe fra Calvin Klein Spring 2012 Kolleksjonen – Cirka 30,000 kroner på bestilling fra motehuset Calvin Klein.

Har dere sett noe lekrere? Fra Elie Saab Haute Couture Spring 2012 kolleksjonen…det var denne jeg skulle hatt i bryllupet til Trude og Espen..det hadde vært noe! 🙂 Cirka 180,000 norske kroner på bestilling fra motehuset Elie Saab.

Jeg elsker denne strikkekjolen fra Chanel Spring 2012 kolleksjonen! Pris ukjent.

Dette antrekket fra Chanel er også til å dø for!! Pris ukjent.

Jeg avslutter med en skjønn korallfarget blomsterkjole fra Oscar de la Renta Spring 2012 kolleksjonen. Cirka 40,000 kroner – kommer snart for salg på nettbutikken til motehuset Oscar de la Renta.

 

2 kommentarer
    1. Masse flotte plagg! Skal ikke se vekk ifra at brokadekåpen fra valentino snart er å finne på Mette Marit, men tviler på at hun må betale full pris!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg