Keith Richards – Selvbiografien

Jeg var så heldig å få selvbiografien til Keith Richards, gitarist og låtskriver i Rolling Stones, i bursdagsgave av mamma 🙂 Jeg har vært fan av Rolling Stones så lenge jeg kan huske og til tross for at regnet plasket ned var det å få se dem live på Koengen i september 2006 en av mine største opplevelser noensinne 🙂

Jeg liker godt rockebiografier og var spent på innholdet fordelt på de 510 sidene i denne boken. Boken er fantastisk og jeg anbefaler den på den varmeste om man er interessert i rock og Rolling Stones! Den markerer starten på rockemusikken, eksplosjonen av rockeband på 1960-tallet, og ikke minst hvor fritt samfunnet var på den tiden. Et liv med dop, damer og rock and roll – men ikke minst et spennende innblikk i gitaristens verden, med gitarveving som hovedprinsipp og beskrivelsen av hat-elsk forholdet han har hatt til Mick Jagger i 40 år. For den som spiller gitar er den mange tips å hente! Han gir oss til og med en oppskrift på pølse og potetstapp a la Keith! Haha 🙂 At Keith Richards fremdeles lever er mer enn ett under etter alt han har vært gjennom. Dette var virkelig en fartsfylt og fargerik fortelling fra hjertet av rock and roll industrien som jeg trygt kan anbefale videre! 🙂

Noen andre som har lest den?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg