En seig uke

Til tross for strålende sol, vårvarme og karneval så har dette vært en utrolig lang uke. Jeg gikk hver dag fra mandag til fredag og ventet på klart svar fra Norge på om jeg skulle si opp jobben min eller ikke. Denne usikkerheten gjorde dagene utrolig lange og jeg følte jeg gikk rundt på jobb som en “kriminell”. Fredag fikk jeg sagt opp både jobb og leilighet, og det var ikke akkurat stor jubel fra noen av kantene. Leiligheten må jeg mest sannsynlig betale til mai på grunn av kontrakt. Vann, strøm, gresk kurs og Internett har jeg ikke sagt opp enda.Vil ikke vite hvordan det kommer til å gå..har lange kontrakter på alt…

I tillegg til dette så har vekten omtrent stått stille denne uken. Utrolig kjipt siden jeg bare var innstilt på en uke til før jeg kunne erstatte en shake med en måltid! Er så drittlei “kyllingsuppen” nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Tenk deg å spise varmt vann med buljongsmak til middag hver dag i 50 dager! Det er boring!! Har fremdeles 3 kg igjen til målet så må nok legge til en ekstra uke før jeg begynner å spise igjen. Men 10. mars skal jeg ha et måltid uansett om målet er nådd eller ikke. 12 dager til!! Jeg har sett på oppskrifter i hele dag, kjenner at jeg gleder meg til å tygge igjen!! 🙂

Nam, gleder meg til å spise grønnsaker igjen!!

Håper den kommende uken blir litt bedre, både med hensyn til avgjørelser og vektnedgang! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg