Larnaca is my paradise

I dag har jeg tilbragt dagen i Limassol, og uansett hvor hardt jeg prøver så liker jeg rett og slett ikke den byen! Den er kald, upersonlig og full av russere (no offense). De har det beste kjøpesenteret på Kypros, et fantastisk four seasons hotel og noen fine utsteder og kafeer, men strandpromenaden er en eneste lang trafikkvei full av jallabutikker, det blåser ekstremt mye der, og byen eier ingen sjarm! Alle skilt står på engelsk og russisk i stedet for gresk. Føler at man er i et annet land!

Skulle egentlig treffe Manolo, en jeg jobbet med på Carwash i fjor sommer, men jeg orket ikke vente på han så jeg hoppet på bussen og kom meg tilbake til paradiset mitt så fort som mulig. Det finnes ingen sted som Larnaca 🙂 Har aldri noensinne trives så godt i en by. Jeg har det helt fantastisk her! Jeg skjønner ikke hvordan det skal bli når jeg må forlate leiligheten og byen min…:(

Det ble jo selvfølgelig litt shopping uansett da…kan jo ikke la være når jeg har vært på et kjøpesenter som My Mall 🙂

2 etasjer med herlighet..butikker..kafeer..:)

20% rabatt på Debenhams i dag så da slo jeg til med en skikkelig appelsinfarge genser (den ser gul ut på bildet, men er skikkelig oransje).

Svart og hvit jeans shorts fra Pull & Bear..håper jeg får bruk for dem i Norge i sommer!

Tre clutcher…en oransje fra Accessorize som jeg skal ha til et oransje outfit (wait for it) og to klassiske på 20% fra Debenhams 🙂

To par ballerinasko for vårsesongen! Hvite fra Tally Weijl og gull fra Oysho 🙂

Haha måtte ta bilde av denne kjolen! Syns stoffet og fargen var så fint, men jeg så jo ut som en ballong! Not for me 🙂

Strandpromenaden i Limassol..

..der jeg hadde middagsshaken min 🙂

I kveld skal jeg bare slappe av og kikke på oppskrifter! Det er nemlig bare en uke igjen til første måltid! Åh som jeg gleder meg 🙂

Noen som skal noe gøy?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg