Den nye jobben på Stord (endelig kan jeg si det)!

Ja nå tenker jeg dere er spente? Mange som lurer på hva jeg skal gjøre på Stord? Har hvertfall fått en milliard spørsmål om det etter at jeg annonserte at jeg skal flytte tilbake til Norge! Kjedelig å ikke kunne fortelle noe heller, men i dag har jeg fått beskjed om at kontrakten er i boks og jeg kan få lov å annonsere det!

Jeg har kjøpt meg butikk!! Ikke hvilken som helst butikk, men B-Young! 1. april er jeg den nye eieren av B-Young på Stord 🙂 Hva tror dere om det? Det er et stort steg i riktig retning for drømmen om å jobbe med mote, og jeg håper virkelig at jeg får det til og at dere har lyst å handle hos meg (oss)  😉 Nå blir jeg hvertfall fast inventar på Amfisenteret på Leirvik! 😉

Jeg har store oppussingsplaner for butikken før den åpner igjen, så tar gjerne imot litt dugnadshjelp i påskedagene hvis noen har anledning til det! Det kommer nok til å bli noen sinnsyke uker med tanke på dag og natt jobbing i butikken og alle forloverpliktene jeg har mot bryllupet til Trude og Espen 7 april. I tillegg har jeg jo drevet med dobbeltjobbing her den siste måneden i forhold til leverandørkontakt, bestillinger, banklån og alt annet som skal falle på plass. Og det har jammen mamma og pappa også! MYE arbeid!! Men spennende blir det både det ene og det andre så vi satser på at alt ordner seg til slutt og jeg har gjort et riktig valg! 😉

 

8 kommentarer
    1. så gøy! 😀
      søskenbarnet mitt (inger-kristine) jobber der no, så då er du sikkert sjefen hennas ei stund då 😀 Da blir nok bra! 😀

    2. Congratualtions my dear! That’s a bold move! I’m proud of you. It seems like u have a completely new life, exciting life, ahead of you now AND now you are working with fashion! I’m so excited and happy on your behalf! xxx

    3. Åhh SO GØY 🙂 Då blir me butikk naboar 🙂 må bare sei fra om du vil ha litt hjelp 🙂 eg stiller 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg