Syk

I dag er jeg syk. Skikkelig dårlig. Utrolig dårlig timing, skulle ha min siste dag på jobb og hadde bakt både kake og skillingsboller til avslutning. Denne uken har det vært kake omtrent hver dag på jobb. Mandag ble Lina 27 år så da hadde vi kake. Da ble jeg jo utrolig dårlig så når Jenny fylte 25 i går så spiste jeg bare en liten bit. Men så gikk jeg hjem for å bake til i dag og da ble det jo smaking og småspising både av deig og kake der også.

Kaken ble litt most på turen til jobb..men folk forsynte seg..og den ble godt mottatt 🙂

I dag våknet jeg klokken 6 av at jeg måtte løpe på do og kaste opp. Og sånn har det i grunn bare fortsatt i hele dag. Jeg ligger i sengen, klarer såvidt å røre meg. Utrolig kjip avslutning på siste arbeidsdag!! Jeg fikk kreket meg opp av sengen lenge nok til å levere kaken og bollene og løpe hjem igjen til sengen. Fikk ropt på elgen i en offentlig bossbøtte på vei tilbake..livet er herlig!

Sliiiten jente klar for å levere kake og boller og si ha det til herlige kollegaer..

Skulle etter planen ha besøk av Maria fra Ayia Napa som skulle overnatte her til i morgen. Men det måtte jeg jo avlyse…kjempetrist ;( Håper jeg er bedre i morgen så hun hvertfall kan komme på dagen! I morgen kveld skal jeg ut med Valeriya før mamma og Fredrik kommer på besøk! Håper virkelig jeg er bedre til da ellers blir det en kjedelig ferie både for dem og meg! Fingers crossed!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg