Matforgiftet

Sånn ser temperaturen ut i Larnaca i dag…jeg har fri fra jobb..og været er så fint at der faktisk er mulig å gå på stranden (ingen bading såklart)…men..

..sånn ser jeg ut i dag! Jeg er nemlig blitt matforgiftet! Nå har jeg fått en haug med tabletter fra apoteket..får håpe det også denne gangen er en av mirakelkurene som pleier å finnes på kypriotiske apoteker sånn at jeg blir frisk så en fisk så fort som mulig! I morgen kommer mamma og Fredrik og jeg hadde store planer for dagen både med å treffe veninner, vaske huset og handle inn mat. Håper jeg kommer meg opp av sengen snart. Sliiitsomt! Dårlig deal for min siste uke på favorittøyen !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg