Last week in Cyprus

Den siste uken min på Kypros kom mamma og Fredrik på besøk. Dessverre var jeg matforgiftet så uken ble litt amputert for alle tre, men vi fikk  nå kost oss litt og nyte det fine været 😉 De første to dagene var vi i Larnaca, litt på stranden og gikk mye så jeg fikk vist dem hva jeg liker så godt med byen. Det ble en del ligging for min del så mamma og Fredrik fikk mye mer farge enn meg, men sånn er det 😉 Tirsdag fikk vi leiebil og kjørte en tur til mallen i Nicosia der vi shoppet litt og spiste pizza 😉 En dag tilbragte vi på stranden i Ayia Napa og en dag i sentrum av Nicosia, og på den tyrkiske siden. Artig å se hvor utrolig annerledes det er bare man krysser en grense.

Fredagen gikk med til pakking, og herregud så glad jeg var for at mamma og Fredrik var der! Det var sinnsykt mye arbeid! Jeg fikk sendt ca 100 kg hjem i esker fra postkontoret, og vi hadde totalt med oss 6 store kofferter og en god del håndbagasje. Jeg måtte kaste en del ting jeg hadde lyst å ta med, men allikevel, jeg hadde aldri fått hjem halvparten av det jeg fikk hadde det ikke vært for mamma og Fredrik. Tusen takk for hjelpen!! Og som “plaster på såret” var strømavslutningsregningen på over 5000 norske kroner…snakk om å svi i lommeboken..samme som en hel månedslønn på Kypros…

Det var kjempetrist å forlate Kypros og etter at jeg kom hjem har det stort sett bare vært elendighet. Jeg håper virkelig på en forandring snart! Jeg har fått streptokokkbetennelse i halsen..som legen sa..det er krig i halsen min. Hoster blod, kan ikke spise noe, har mye feber, klarer såvidt å bevege meg. Har fått dobbel pencillinkur, så håper virkelig jeg blir bra nok på lørdag til å være en god forlover for Trude! Elendig timing å bli så syk på! Og det verste av alt, pappa, mamma og Fredrik står på og gjør butikken min klar for åpningen neste uke. Og jeg får ikke gjort en dritt! Snakk om dårlig samvittighet! Jeg føler meg som verdens verste datter! Roll on good times, I am ready!

1 kommentar
    1. Oh no Lisa, you’re really having bad luck now but I’m sure it’s all gonna get better! I know it doesn’t help much now… :/ I send lots of sun shine to you and hope you get well soon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg