Sting i Bergen

Utrolig nok så vant jeg to billetter til Sting konsert fra Amfi! Da måtte jeg jo ta med meg mamma til Bergen 🙂 Heldigvis var det fint vær så vi slapp å bli kliss våte som på Lenny Kravitz 🙂  Sting har en fantastisk stemme, ser ut som han er 20 år yngre enn han er, og spilte alle sangene jeg kunne av han. Allikevel så var det noe som manglet..litt mer liv i folket hadde ikke vært å forakte 🙂

Mamma klar for konsert..

Jeg klar for konsert..flate sko og tykk genser er viktig på konsert! Function over beauty 🙂 Men for første gang glemte jeg fjær i ørene..haha 🙂

På konserten traff vi verdens beste tante Bente og kusinen Eva som vi stod med. Koselig! 🙂

Sting er i gang!

Fiolinisten hva helt insane!! 🙂

Alt i alt var det en kjekk konsertopplevelse fra en verdensstjerne i toppform. I tillegg fikk vi unnagjort litt innkjøp til butikken fra Sorbet! Gled dere..masse fint!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg