The Oslo weekend in a nutshell

Etter flere hektiske dager på innkjøp hadde vi lørdagen helt fri til shopping!! Høstens trender er preget av mye gull, sølv, glitter og paljetter så da måtte jeg selvfølgelig investere i pumps og ankelboots som glitrer. Tror de kan bli kule til mange av høstens antrekk!

Har kjøpt meg noen søte perlekrager..fant ut at det var en fin måte å pynte opp en strikkegenser på 🙂

Ny gøy ring som kommer inn i butikken snart 🙂

Skoene som fikk bli med meg hjem representerer veldig mye av de som kommer i farger til høsten. Blått, vinrødt, petrol og glitter! 🙂

SUPERfornøyd med den nye uniformskåpen min fra Zara!

Fant også en enkel trench i lysgrått på Cubus. God på kalde høstdager!

Falt pladask for denne brokade peplumtoppen fra H&M!

Og denne søte røde fra Monki 🙂

Den tredje peplumtoppen er fra Cubus 🙂

Knalltøft vinrødt PU skjørt fra Lindex (av alle steder)!!

Kjøpte meg en hel haug med miniskjørt..både paljetter, glitter, blonder og disco..:)

Mamma fikk handlet en del hun også..her er hennes koffert når vi skulle pakke i dag..

Og her var min…

Var ingen enkel sak å få den igjen!

Men jeg klarte det til slutt!! 🙂

Nydelig vær i Oslo i dag så vi tilbragte noen timer på Aker Brygge..

Masse fine båter 🙂

Avsluttet med italiensk pizza på Olivia før vi dro til Gardermoen…it sucks to me “home”!! 🙁

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg