The russian trap

Jeg skulle oppdatere dere lørdag, men jeg fikk ikke tid. Så skulle jeg oppdatere i går, men fikk ikke tid. Dagene flyr avgårde, har ikke engang trent siden fredag!

Lørdag var jeg på stranden på dagen og så dro Christiana og jeg til Eden Square og Guru i Protaras for en drink. Fant ut at vi skulle gjøre en helaften ut av det..dro til Amante..stedet der jeg drømmer om å gifte meg..det er så fantastisk nydelig der..midt på stranden..atmosfæren..møblene..alt..det hadde vært perfekt! Følelsen av å være langt borte fra Napa var virkelig ekte når vi var omringet av kyprioter og gresk musikk J J Love it! Eneste negative var at denne kvelden var det faktisk kaldt. Så kaldt at jeg begynte å fryse skikkelig! Så DJ-en lånte meg den regnbuefargede genseren sin..haha følte meg flott der jeg stod og danset med den over kjolen J

Når Amante stengte så dro vi videre til Soho. HERREGUD sier bare jeg. Jeg har aldri vært der. Det er den travleste nattklubben i Ayia Napa nå og den er stappet av lettkledde russiske jenter og kåte kyprioter som glaner. Jeg var fullstendig malplassert, men underholdningsverdien var stor. Hva er det med attraksjonen til russere? Jeg vet ikke om jeg skal kalle det misunnelse eller hva. Mange av dem er utrolig FLOTTE..de har kropper som jeg bare kan se langt etter uansett om jeg slutter å spise, trener meg ihjel og tar aldri så mange operasjoner. Generelt sett tror jeg ikke skandinavere har så “tynne bein”..og man kan få dårlig selvtillit av mindre. Men så er det denne hooken de har på kypriotiske menn da..og vice versa. ..det er jo helt sinnsykt. Gjennomsnittstiden kypriotene bruker på å overbevise en russerjente om å bli med dem hjem er cirka 5 minutter. En mann klarte det faktisk på under 2 minutter! Hallo?! Og flere og flere kyprioter finner seg russiske kjærester og russiske koner. Det går snart ikke an å være her lenger…det er “russia” for alle penga. Andre jenter finnes ikke for dem. Jeg ble sjokkert over å finne ut at flere av de jeg kjenner her nede nå plutselig har russiske kjærester og koner alle sammen…Er det kun utseende som gjør dem så fantastiske, eller er de rett og slett perfekte?

Søndagen hadde jeg store planer om en rolig dag. Sov litt lenge siden jeg ikke kom hjem før 5 natten før, men kom meg nå på stranden og fikk tilbragt noen timer der J Spiste, dusjet og skulle gå på internett. Da ringte Christiana om jeg ville bli med og ta en kaffe i havnen. Så da dro jeg ned og møtte henne på Sloop, den nye kafeen på Limanaki..fantastisk å bare sitte der i varmen og høre på bølgene..

Plutselig fant vi ut at vi holdt på å sovne og Christiana ville på Senior Frogs for å komme i bedre humør. Jeg var absolutt ikke kledd for å gå ut, med flate sko og det hele, men who cares. Plutselig ble det en ny helaften J Fikk masse gratisdrinker på Senior Frogs..og hadde det moro med sikkerhetsvaktene..så dro vi videre til Velvet Lips for noen drinker. Skulle egentlig på Carwash, men Christiana skulle på jobb neste morgen og jeg var dødstrøtt fra dagen før så i 3-tiden dro jeg hjem J

I dag etter stranden tok jeg taxi til Carrefour for å få handlet litt skikkelig mat. Så lei av sandwicher og gyros og take away mat at nå fant jeg ut jeg ville lage litt mat selv. Første uken var jeg så sunn, men i løpet av denne andre føler jeg bare at kiloene triller på…handlet en hel haug..så i kveld ble det ordentlig middag med stekte grønnsaker og kyllingfilet..nå sitter jeg her og er så mett at det ser ut som jeg må stå over treningen i dag også..hjelpe meg. Tomorrow is the day! Skal hoppe i dusjen nå og så har jeg lovet Maria (nummer 3) å treffe henne senere for en drink…vurderer en alkoholfri i dag…har bare fire dager igjen nå..ikke det en gang..forferdelig..har ikke lyst å dra tilbake til Norge..å vite at det nesten er et år til jeg får kjenne solen på kroppen igjen.

Når det kommer til moteuken i New York..så har jeg altfor lite tid til å følge skikkelig med..men når jeg kommer tilbake til “zero social life” situasjonen min på Stord så har jeg masser av tid til å oppdatere dere…fin kveld alle sammen…:)

Kveldens outfit! Royal blue!

Eden Square!

Fyrverkeri i Protaras!

På Guru i Protaras!

Elsker Amante..her skal liksombryllupet mitt være 🙂

Nydelig sted på stranden!

Fin genser?! 🙂

På kafe med Christiana ved havnen…helt nydelig der..

Med Christiana og Maria (3).

En øgle måtte innom Senior Frogs på besøk.

Nydelige Christiana i baren.

Meg sammen med verdens beste Deon og en annen sikkerhetsvakt jeg ikke kjenner 🙂

Christiana and the securities!

Shots med Papas og Maria 🙂

Ready for the beach, day 9.

Så mye mat får du for 500 kr på Carrefour!!

Middagen min..masse gode grønnsaker 🙂

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Russere – ikke annet en business !! De soker en “rik” kypriot som de kan leve pa.
      Sa nar en Kypriotisk (mann) fixer en russerdame pa 2 min – finnes et annet ord for den typ av jobb ogsa…
      Glem de sk “flotte” kroppene, du vet at det skal mye, mye mer enn det til

    2. C: Haha mange av de kler seg veldig rart..men mange av de har nydelige kjoler! Og jeg har virkelig aldri tenkt over hvor flotte de er før (med unntak av ansiktet på mange). De har hvertfall kastet “the magic spell” over kypriotene og det er trist!!

    3. @ Lisa
      “the magic spell” er bare a “vifte” litt med musa…noe som alle jenter klarer….
      ser du noen Kypriotiske jenter med Russiske menn der…. tror svaret pa det er nei…..

    4. @ Lisa
      jepp, de vifter sa det nesten blaser opp til storm…sa far de en ring pa fingern, masse penger og en BMW – akkurat som de planlagt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg