Besøkshelg

Nå har jeg hatt besøk fire dager på rad…veldig koselig 🙂 Disse nydelige rosene fikk jeg hos Camilla som var her på lørdag 🙂 Fikk dessverre ikke tatt noen bilder for kameraet var helt utladet..:( Vi hadde mye å catche up og hygget oss med kyllingsalat og vin 🙂 En liten tur ut, gikk hjem igjen til leiligheten og ble KLISS våte..takk og lov for dusj, hårføner og varmeovn!! 🙂 Vi blåste opp den oppblåsbare madrassen og Camilla sov på den..haha 🙂 Kjempekoselig kveld!

Etter jeg hadde kjørt Camilla hjem så måtte jeg bake litt boller for jeg skulle jo få barnebesøk på ettermiddagen 🙂 Da var det Trude, Thea og Maya som kom 🙂 Der var det energi fra første sekund! Vi bygget lekehytte i stuen, tegnet, laget spå, hoppet i sengen, og trente med håndvekter. Haha! 🙂 Se på skjønningene da! De hadde kledd seg så fint for besøk 🙂

Her får de opplæring av Trude i hvordan vektene skal brukes 🙂

Maya i ene inngangen i lekehytten..haha 🙂

Thea har laget seg seng av farmor sine gamle spisestoler 🙂

Etter at jentene var gått, kom mamma og pappa på kvelds og Hellstrøm 🙂 Jeg sendte all maten med dem hjem, i dag er det sunn mat og trening som gjelder! 🙂 Takk for hyggelig besøk alle sammen 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg