The weekend

Disse helgene flyr avgårde. Fredag var det trening, fiksing av negler og så besøk til Renate 🙂 Kjempekoselig kveld, hadde så mye å snakke om! Fikk dessverre ingen bilder fra kvelden, men jeg fikk endelig sett innsiden av Gruo Pub da jeg og Renate kjørte Rune og Richard dit. Haha for et sted! Not my kind of place 🙂 Lørdag var det jobb på butikken. Hva jeg hadde på meg ser dere på bildene over og under. Jobbet med Anna og tiden gikk i grunn veldig fort til klokken var fire og jeg var ferdig 🙂

I går kveld kom Trude på besøk (med sin trofaste Baileys:)) og vi hadde en kjempekoselig girls night i leiligheten før vi dro ut en tur. Da ble det masse tulledansing..men why not..we only live once 🙂 I dag har jeg vært på trening med Camilla. Ble 7.5 km på møllen og en kort styrkerunde. Siden jeg endelig har kjøpt meg fryser hadde jeg planer om å bake litt i dag, men siden jeg mangler rugmel og de ikke hadde det på minikiwibutikken så må jeg nok vente med det. Lurer på kino i kveld..Savages..noen som vil bli med? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg