30 days shred

Når jeg bodde på Kypros så var det ikke noe problem å holde vekten. Alt er så lett der..været er fantastisk..og det finnes fantastiske grønnsaker og god sunn mat over alt rundt deg. Her regner det og er iskaldt året rundt, og man har bare lyst å sitte inne og spise. Og det har jeg gjort, altfor ofte. Hva forventer jeg? At det skal gå fint, at kroppen skal tåle det? Det er jo bare å lure seg selv. Jeg har liksom ingen motivasjon. Jeg vet bare at jeg følte meg en MILLION ganger bedre når jeg flyttet hjem fra Kypros i april og var på trivselsvekten min. Det er ikke treningen som er problemet for meg, det liker jeg. Det er maten. Du kan trene alt du vil, men spiser du for mye så går det ikke bra.

Jeg har bestemt meg for å prøve 30 days shred, starting today. Hjemmetreningsopplegget til Jillian Michaels som kun varer 30 min hver dag. I tillegg skal jeg trene cardio og styrke minst fem ganger per uke. Med et bra kosthold skal man i teorien kunne klare å gå ned 6-8 kg på det. Klarer jeg det så nærmer meg hvertfall der jeg ønsker å være. Åh som jeg savner å føle meg bra! Jeg må klare det denne gangen, jeg må bare!

Jeg vil tilbake til dette..det er bare 6 mnd siden..da det var så varmt i mai..følte meg så bra! Alt var så mye bedre!!

Dette er nå. “Success is my only motherfucking option, failure is not!” (Eminem).

 

3 kommentarer
    1. Jeg tror IKKE du trenger å gå ned i vekt. Noe annet er det å få inn regelmessig trening og gode vaner i kostholdet. Tror det er lurt å velge en vei som varer hele livet og ikke bare i 30 dager. Har selv gjort det, og må vel heller passe på å spise nok sånn at jeg ikke blir for skranglete.

    2. lineinspirasjon: er det en ting jeg trenger så er det nettopp å gå ned i vekt! Har gått opp nesten 15 kg fra jeg flyttet tilbake til Norge i april..på 6 mnd! Det er sinnsykt! Og jeg føler meg så utrolig ekkel..har ikke ord..ingenting i klesskapet passer..jeg kan bare gå i store gensere..og jeg elsker jo klær! Det er forferdelig 🙁 Planen er å bruke disse 30 dagene som et springbrett og forhåpentligvis gå ned nok til å føle meg vel nok til å gå på julebord..og så begynne med sunt kosthold..håper jeg klarer det! Skulle gjerne vært i din situasjon..skranglete er drømmeverden for meg! 🙂

    3. Hmm, har ikke mye tro pa 30-dagers “mirakel” – er mer for lineinspirasjon’s vei…
      Normalt trenger kroppen ca 6 mnd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg