J-Love

Vi ankom London klokken 11 om morgenen mandagen..og var ganske trøtte i trynet når toget stoppet på Kings Cross. Clotilde hadde aldri vært i London før så nå var guide rollene byttet om..nå var det min tur å ordne opp 🙂 Hotellet jeg hadde booket lå i Bayswater og det var heldigvis veldig enkelt å komme seg dit med Londons fantastiske tube-system. Undergrunnen er virkelig bedre der enn i Paris, både når det kommer til oversiktlighet og renslighet. Vi fant hotellet, men var for tidlig ute til å få sjekket inn så vi satte fra oss koffertene og gikk noen timer og kikket rundt i Bayswater før vi fikk rommet. Da var det i grunn bare til å slappe av litt og dusje og gjøre seg klar for konsert med Jennifer Lopez. Jeg hadde aldri vært på O2-stadion så det var jo spennende i seg selv. Og for et område! Kafeer, restauranter, barer og nattklubber om hverandre…man har virkelig alt inne i det store teltet. Og en ting skal de ha…systemet for å komme inn og ut av konserten var helt FANTASTISK! Det var 25 000 personer der, men man merket såvidt at det var 100 stk der når det gjaldt køståing. Her har Koengen virkelig mye å lære! Upåklagelig!

Clotilde ankommet London for første gang…ganske trøtt 🙂

Enda trøttere…:)

Har fått sjekket inn på hotellet, tatt en dusj, og er klar for konsert på O2 Arena 🙂

Billettene ble byttet ut med armbånd 🙂

Så til selve konserten..jeg vet ikke engang hvordan jeg skal beskrive det..jeg tror ikke jeg klarer det..jeg har aldri i hele mitt liv vært på en konsert med så fantastisk sceneshow!! Det var oppvarming med et jenteband som het Stooshe..kanskje ikke det mest imponerende..med de hadde en sang jeg likte utrolig godt! Traff vokalisten etter konserten og latet som jeg var skikkelig fan så jeg fikk et bilde..haha..morsomt 🙂 J-Lo kom på rundt klokken ni og holdt på i underkant av to timer.

Oppvarmingsbandet Stooshe..:)


Nå nærmer det seg J-Lo 🙂

I løpet av denne tiden spilte hun ALLE sangene jeg ville høre..helt fra den aller første hiten hennes til “On the floor”. Hun byttet antrekk sikkert ti ganger og skapte atmosfærer av en annen verden..hun tok oss med til the Bronx, til dansegulvet i en hot salsaklubb og til bokseringen. Hun ga virkelig alt, danset, snakket, lo, smilte og fikk alle med seg! Var virkelig vanskelig å forstå at denne damen kan ha så mange “nykker” som det skrives om. Og så bra som hun ser ut! Herregud..jeg kunne dødd for den kroppen! Jeg kunne ikke bedt om noe mer..vi sang, danset og klappet til vi var helt utslitte…

Åpningen! 🙂

Nice outfit! 🙂

Bokseringen!

Back to the Bronx! 🙂

Helt rå på dansefronten! Har mye å lære der 🙂

La la la la la 🙂

Hun plukket opp et flagg fra en av publikkumerne 🙂

Kjæresten kom ut på siste sangen 🙂

Så ble vi sprayet med confetti…kunne fortsatt utover hele natten for min del..en fantastisk opplevelse!! 🙂

Vi hadde ikke fått tid til å spise noe på dagen så etter konserten ble det middag på Pizza Express…litt vel seint, men smakte godt 🙂 Hele O2 hadde Jennifer Lopez på menyen..både når det gjaldt drinker og matretter. Vi ble en liten stund, før vi dro tilbake til hotellet og la oss i to tiden. Viktig å være klar for Camden og shopping dagen etter…to be continued 🙂

J-Lo på menyen 🙂

Kanskje jeg skal prøve meg på en J-Lo drink 🙂

Vokalisten i Stooshes! Haha! 🙂

Clotilde med middag etter konserten 🙂

Jeg kjørte minipizza..Italian style..er det ferie så er det ferie! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg