Bootcamp

Tenkte jeg skulle skrive litt om bootcamp for dere som har spurt meg om det. Det er min absolutte favorittreningstime på senteret. Skulle gjerne hatt flere av den, det er bare en gang i uken. Foreløpig er det nok den hardeste timen som er på treningssenteret på Heiane..men jeg tipper det får god konkurranse fra cross fit når det kommer på nyåret 🙂 Gleder meg vilt til det! Da skal jeg bli treningsnarkoman deluxe! 🙂 Bildene viser første bootcamp som ble arrangert på treningssenteret..24. mai 2011…ser dere meg? 🙂 De har klart å få meg med på alle! Haha..

Mye har skjedd siden den gang..øvelsene har blitt byttet, det har blitt mer intensitet i timen. Det som gjør timen så krevende er ikke øvelsene i seg selv, men de korte pausene og de lange arbeidsperiodene. Det er hovedfokus på de store muskelgruppene med øvelser for sete, lår, mage, rygg, armer og skuldre. Med burpees mellom hver av de 6 rundene så blir man helt totalt utslitt! Det har faktisk hendt at jeg har krøpet mellom postene..og noen gang føler du deg som Bjørn Dæhlie som løper over målstreken når du er ferdig..totalt utslitt og bare faller overende på gulvet 🙂 Men nå skal det sies at det blir bedre og bedre for hver gang..man blir sterkere og mer utholdende og det blir kjekkere og kjekkere. Og følelsen etterpå..ubeskrivelig! 🙂 Jeg lover deg..du får aldri en bedre dusj enn etter en bootcamp..så kom og prøv! 🙂

Tør du? 🙂

4 kommentarer
    1. Ååhh, så herlig!! Hadde vi bare hatt det her i Elverum, men utviklingen går litt saktere enn i byene.. Hvis vi kommer oss til Australia neste år, så blir det jo mest sannsynlig Sidney, og DER har de jo helt sikkert litt mer utvalg enn her:)
      Håper du får en fin fin tirsdag!!

    2. siljeeira: Ja det er kjempegøy..og slitsomt!! 🙂 Dere får det nok etter hvert..ikke så stort her heller..:) Australia blir sikkert FANTASTISK 🙂 Fin tirsdag tilbake!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg