Dagens store skuffelse

Åh jeg hater når sommer- og juletimeplanene kommer på treningssenteret! Den SKUFFELSEN når favorittimen din forsvinner fra planen og du vet at den ikke kommer tilbake før neste år!! Jeg hadde gledet meg til bootcamp i dag, men den var ikke på juleplanen som startet denne uken! Det så jeg etter at jeg hadde pakket treningsbagen i dag. Hvorfor er det sånn at folk kutter så voldsomt ned på treningen i juletider? Greit at alt er dobbelt så travelt, men man klarer jo alltids å skvise det inn på et eller annet tidspunkt på dagen. Man spiser jo mye mer så det henger liksom ikke helt sammen at man skal trene mye mindre. Dislike!

I tillegg til kulden så var det dagens klagetirade! Liker dårlig at det er blitt så kaldt igjen når det var lovet regn og 7 grader forrige helg! Ellers så er jeg ganske sur for at jeg ikke er i Oslo i dag siden et av mine største moteforbilder Sarah Jessica Parker faktisk er i landet. Det er ikke hver dag! I wish!

Bildet over har ingenting med det jeg har å si å gjøre, men jeg fikk dette søte juletreet av mamma på søndag så da tenkte jeg at jeg måtte vise dere det 🙂

Ellers hadde jeg besøk av Camilla i går…vi skulle egentlig ha julebord med alkohol og det hele, men jeg måtte på daglig leder møte tidlig i dag så det ble heller en rolig middag med Farmen og julemusikk 🙂 Smakte søtpotet for første gang i hele mitt liv..skjærte de opp og krydret som potetbåter..var faktisk veldig godt så det kan trygt anbefales! Ellers lagte både grønnsakene og kyllingen seg selv i ovnen 🙂 Koselig kveld! 🙂

2 kommentarer
    1. Synest selv det er veldig allright å trene inn mot jul for å “roe seg ned”. I selve juleferien mangler det iallefall ikke på tid!
      Sarah Jessica Parker er en kul dame, helt enig. Definisjonen på N.Y.-dame.
      Bruker mye søtpotet her, godt og nyttig!

    2. lineinspirasjon: Nei det er nettopp det Line…jeg skjønner ikke hvorfor alt skal trappes ned og stenges tidligere i julen…som du sier i juleferien har man jo masser av tid til å trene 🙂 Ja hadde vært gøy og sett SJP! Det er en av tingene som står på to do listen min som nok aldri kommer til å skje..men hun har aldri vært nærmere! 🙂

      Ja søtpotet var overrasken godt så det skal jeg bruke mer 🙂 Fin erstatning til vanlig potet! I dag har jeg prøvd meg på “pizzavafler” til middag og det ble også knall! Kjekt å eksperimentere med ting når resultatet blir velykket 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg