The weekend in Bergen

Sjekk dette da! Jeg vant 100 KR på flax lodd som jeg fikk i pakkekalenderen hos mamma i dag! Har ALDRI i hele mitt liv vunnet så mye på et flaxlodd!!! Måtte bare vise det 🙂

Ellers er jeg i Bergen. Mamma, Anne og jeg dro etter jobb i går. Jeg hadde laget lunsj som vi spiste på fergen. Prøvde meg på et grovt brød med chevre. Mye smak, men det er jo godt 🙂 Jeg har fått rom alene i tårnet på hotellet, toppen av bygningen med skråtak og greier. Hadde jeg hatt langt nok hår så skulle jeg kastet ut fletten og sett om det kom en prins klatrende 🙂 I går plukket vi opp Fredrik og tok en handlerunde i Åsane, før resten av kvelden ble tilbragt under dynen med Blood Diamond på TV og ovnen på fullt. Formen er virkelig ikke på topp så det spørs hvordan det blir på julebordet i kveld 🙂

Våknet i dag og følte meg enda verre, et irriterende ukjent nummer som drev og terroriserte meg i natt. Etter å ha inntatt en fantastisk hotellfrokost så er formen stigende og jeg klar for å innta byen, hvertfall på dagtid! Så får vi se i kveld! Blir hvertfall middag på Bocca så tar vi det derfra 🙂

Ønsker alle sammen en fin lørdag 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg