Red is the word

Siste dagen på butikken før jul måtte feires med litt rødt 🙂 Skjorte fra Kypros, pumps fra Aldo og bukse fra Sorbet (butikken) 🙂

For en dag jeg har hatt! Har virkelig gått i ett! Begynte på et prosjekt i klesskapet mitt i går kveld som tok FEM timer! Herregud..kom meg ikke i seng igjen før fire i natt og forsov meg til trening i dag. Rakk såvidt spinningtimen og fikk en styrkeøkt med Trude så det ordnet seg allikevel 🙂 Nå har jeg tatt SOL, endelig..det var sårt ettertrengt og jeg har ikke gjort det på evigheter! Ubeskrivelig deilig! 🙂

Fikk laget marsipankuler og bakt sitronkake i går så det er i boks 🙂 Nå skal jeg rydde litt før jeg skal hjem til mamma og pappa i ettermiddag. Fredrik er hjemme så det blir skikkelig famliesamling. Gleder meg! Satser på vi kan se en julefilm også for jeg har ikke sett en eneste en i år…altfor travelt til å se på TV! Lasagne og juletrepynting står på menyen 🙂 I tillegg så må jeg presset inn og få lagt nye negler på meg selv i løpet av dagen..det er altfor lenge siden sist! Travle tider 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg