A small piece of Christmas

Da er vi vel installert hos tante, onkel og søskenbarn i Bergen. Hadde en koselig kveld i går med gløgg, julekaker og grevninnen&hovmesteren 🙂 Nå venter vi på julefrokost og Askepott 🙂 Og i dette huset har de 3DMØLLE!! Luksus!! Så jeg håper jeg får meg en runde på den i løpet av dagen 🙂 Ellers skal vi besøke graven til farmor, kanskje gå en liten tur og så dusje og pynte oss og gjøre oss klar for familiekos, pinnekjøtt og gaveåpning 🙂

Tusen takk for julekort til alle dere jeg har fått det hos 🙂 Se de fine bildene over…:)

En av julekjolene..:)

Julepyntet i leiligheten min på Stølen 🙂

Ønsker alle sammen en superkoselig julaften! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg