Spinnvilt romjulsmaraton

I dag føler jeg meg flink! Jeg var ute i går..drakk en hel vinflaske og vel så det..gikk hjem i snøværet og var i seng litt over fire. Våknet av alarmen klokken 9 og var utrolig dårlig. Og jeg som skulle på spinningmaraton! Det var ingen vei tilbake så etter å ha ligget og synes synd på meg selv i ti minutter klarte jeg å dra meg ut av sengen. Fikk presset i meg en shake som aldri har smakt dårligere..dratt på meg treningsklærne og kommet meg opp på treningssenteret.

Spinningmaratonet varte i litt over 3 timer. Det var delt inn i tre. Første timen var det suunto spinning med Jørn, andre timen var det globeracer med Laura og siste timen var det intervalltrening på 6×5 minutter med Johanne.

Første kvarteret var forferdelig..jeg følte meg svimmel og kvalm og tenkte at dette kommer aldri til å gå bra. Jeg hev innpå med vann og tenkte at smerte er en svakhet som forlater kroppen. Og jammen gjorde den det etter hvert! Mot slutten av første timen var jeg på topp. Seige oppoverbakker, sittende og stående spurter, jeg var der 🙂 Så skulle de ha en to minutters pause der de delte ut frukt etc. Når jeg endelig var på topp så delte de ut KLEMENTINER. Det ble derfor en ny setback på andre timen på grunn av lukten som spredde seg i rommet (for dere som ikke vet det så er jeg veldig allergisk). Heldigvis ble den luftet fort ut med vinduer etc. Hvis ikke måtte jeg forlatt hele maratonet. Men etter det gikk det bra 🙂 De siste intervalløktene var tunge, men jeg skulle klart litt til 🙂 Og det er virkelig sant at man aldri angrer på en treningsøkt..så utrolig mye bedre jeg føler meg nå 🙂 Det var sårt nødvendig etter flere dager med altfor mye mat!

Jeg syklet i 170,04 minutter (den nullstilte seg på 100 minutter). Det ble totalt 47,3 miles (76.12 km) og 2022 kalorier forbrent (den nullstilte seg for hver 1000 kalori). Jeg tastet ikke inn noe vekt så den kaloritelleren er veldig usikker..tipper det sikkert er noe lavere 🙂 

 

2 kommentarer
    1. lineinspirasjon: Haha jeg var ganske utslitt, men det var bare tid til å løpe hjem og dusje før jeg måtte på jobb..og etter jobb hjalp jeg pappa og bære masse ting i flere timer så det var lite tid til hvile 🙂 sprek dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg