Ett år eldre

I går hadde jeg familiebursdag hjemme. Starten på dagen var ikke spesielt moro (kommer tilbake til det), men det kom seg utover dagen. Jeg skulle egentlig trene, men hele dagen gikk faktisk opp i å lage mat! Utrolig hvor lang tid det tar å lage mat i forhold til hvor kort tid det tar å spise det! Jeg disket opp med sunn lasagne som faktisk falt i god smak hos alle som turte å smake! Eneste negative med denne lasagnen er at det tok 1 time å steke all squashen! Boring!

Laget også grove solsikkerundstykker og prøvde meg på fotballfrue sitt lunsjbrød uten mel 🙂

Masse pålegg, oster og salater til brødet 🙂

Godt i gang med spisingen..spesielt jeg..haha..heldig med bildet 🙂

Anne og jeg 🙂

Vi klarte å få besto og besten på besøk også..verdens beste..veldig koselig 🙂

Familiebilder 🙂

Mamma med besto og besten 🙂

Og så over til bursdagsgavene. Jeg fikk PULSKLOKKE hos Fredrik!! Jippi! Har testet den ut på trening i dag og tror jeg har funnet at maxpulsen min ligger på rundt 190 på mølle. Men jeg må kjøre et par omganger før jeg er sikker. Det som var ekstra gøy var at pulsen kom opp på skjermen på møllen også! Jeg visste ikke at beltet var connectet til den 🙂 Fikk også nye ørepropper til ipoden og ny løpetights. Med nye løpesko i julegave fra besto og besten har jeg virkelig ingen unnskyldning for ikke å løpe fremover! Gleder meg til å bruke pulsklokken skikkelig 🙂

Fikk kjempefine kokebøker fra mamma, pappa, Fredrik og tante Siv 🙂

J-Lo cd-en har jeg allerede hørt mye på..og så fikk jeg siste sesong av DH..så nå har jeg alle..har fått en sesong per bursdag hos mamma og pappa i 8 år nå så nå er den tradisjonen over..

Utetermometer og supersøt fluesopplampe 🙂

Nydelige orkideer fra mamma og tante Hildegunn m/familie. I tillegg fikk jeg penger..det kommer alltid godt med 🙂

Nå stresser jeg som en gal med baking, vasking, rydding, dusjing og alt på en gang for å bli ferdig til bursdagsfesten i kveld! 🙂

 

7 kommentarer
    1. lineinspirasjon: Tusen takk! Jeg føler meg veldig tung i kroppen om dagen..spinning frister mer enn løping. Men får jeg av noen kilo over nyttår så blir nok løpingen bedre også..og ikke minst lettere! 🙂 Hvilke løp skal du være med på?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg