Bursdagsfeiring

I går hadde jeg en liten bursdagsfest i leiligheten. Det var flere som avlyste i siste øyeblikk så det ble litt vel mye mat, men hjemmelaget taco ble hvertfall godt for oss som var der håper jeg 🙂 Jeg laget tortillalefse og guacamole fra bunnen med gode assistenter 🙂 Trude kom tidlig og hjalp med kutting og miksing. Camilla kom litt senere og hadde med seg champagne til oss 🙂 Hun var flink kjøttdeigsjef 🙂 Jeg klarte faktisk ikke å få tatt et eneste bilde fra festen! Vi hadde det koselig, spiste kake, drakk og spilte Alias..:) Turen til Leirvik endte i katastrofe, det er ikke så mye annet å snakke om der enn at jeg betalte meg inn, betalte for å henge fra meg jakken, kjøpte en drink som jeg ikke drakk, hentet jakken og dro hjem igjen. Totalt 10 minutter. Er så drittlei alkohol og Stord og dårlige unnskyldninger nå. Blir lenge til neste gang jeg skal ut!!

Fikk fine gaver da…:) Herlig hummel treningstopp fra Camilla..og drikkeflaske hos Trude..hun var lei av å se på Imsdal flasken 🙂

Søte rosa skåler hos Monica og Terje..de passer perfekt til middagstallerkene jeg fikk hos mamma til jul 🙂

Kjempefint kort hos Camilla som hun hadde laget…<3

Vin fra Linda og Rebecca…de skal spares en stund 🙂

Og i dag lå det jammen en bursdagsgave fra tante Bente og onkel Jomar i postkassen også! Pizzaboken til Jan Vardøen! NAM! Pizzaene i den boken ser helt fantastiske ut..gleder meg til å teste ut 🙂

Tusen takk til dere som kom i går, og for fine gaver alle sammen! 🙂 Det betyr mye for meg at dere var der 🙂 Klem

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg