Nye muligheter

I går var jeg på jobbintervju på et treningssenter – Sport-Treff. Utrolig spennende intervju, og jeg fikk faktisk jobb! Det er ikke full tid, men det er instruktør innen spinning, styrke, step, eventuelt negledesign og blogg. Jeg drømmer jo om å jobbe innen treningsindustrien så dette er jo en kjempemulighet, men det er bare noen timer per uke foreløpig så jeg må finne en annen jobb i tillegg. Det innebærer at jeg også må bytte treningssenter, noe som er litt skummelt siden jeg trives godt på Heiane, kjenner alle apparater, og akkurat har fått Trude til å melde seg inn der. Jeg har ikke fått sove i hele natt…har bare ligget og tenkt og tenkt..det er jo muligheter for spinning intruktør på Heiane også, men de kan ikke tilby noe mer enn det for øyeblikket. Og Sport-Treff er veldig spennende! Dilemma…

Etterpå var vi i 91 års dag til verdens beste besto 🙂 Der var det pannekaker, kaker og mye annet godt på menyen 🙂 Vi dro hjem og fortsatte med pizza til kvelds og smågodt..herregud..sånn går det når man skal ha edruhelg 🙂

I dag har jeg endelig fått pakket ned julen i leiligheten..det har vært så travelt denne uken at jeg nesten ikke har fått vært her. Nå skal julen og den usunne mentaliteten ut, og våren og et nytt og bedre liv inn 🙂

Friske orkideer og rosa roser har erstattet julepynten 🙂

Nå skal jeg vaske leiligheten, gjennomføre en god styrkeøkt (gnagsårene er fremdeles au så jeg kan ikke ha sko på..dumme Asics løpesko) og nyte siste måltid på lenge 🙂 Fin søndag!

4 kommentarer
    1. Jeg leser de nyeste innleggene i innboksen først og så nedover…Grattis med jobb! Jeg kjenner til maaange som jobber på flere sentre. Bare det går greit for begge arbeidsgiverne!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg