For en dag!

Dagen begynte før klokken 7 i dag..det sier seg selv at jeg ikke akkurat er på topp da. I tillegg var det ISKALDT så jeg måtte starte med å skrape bilen før jeg kom meg avgårde til Kværner. Der ble jeg sittende mesteparten av dagen å snakke med servicedesk for å fikse et passord til meg så jeg kunne komme inn på en laptop..så det var ikke mye jeg fikk gjort for dem i dag..men fikk nå hilst på noen hyggelige mennesker og lest litt om prosjektet Edvard Grieg som jeg skal jobbe for.

Når jeg kom hjem derfra var det insane kaldt i leiligheten min. Seriøst 17 grader med ovnen på fullt. Jeg satte på den andre ovnen på fullt. Det hjalp ikke, så jeg plugget i viftovnen. Da gikk sikringen. Jeg gikk ut i gangen og fikset sikringen. Plugget viftovnen i en annen kontakt. Sikringen gikk igjen. Gjorde et tredje forsøk i en tredje kontakt. Alle gode ting er tydeligvis ikke tre for sikringen gikk igjen den. Hyggelig. Kledde på meg det jeg hadde av boblejakker, bukser, sokker og tøfler og la meg under flere tepper på sofaen for å prøve å få varmen. Det gikk ikke så jeg laget meg litt suppe. Ga opp og dro på trening. Der fikk jeg varmen opp og fikk kjørt siste gang gjennom programmet før den store dagen i morgen. Det gikk bob bob så får håpe det betyr at det går bra i morgen.Skrekk og gru.

Skulle fylle bensin på veien hjem fra trening. Kjørte omveien til bensinstasjonen for å finne ut at kortet ikke fungerte. Fine greier. Måtte hjem og låne en annen bil hos mamma og pappa og fant ut at den heller ikke hadde noe særlig mer bensin. Den stoppet hvertfall ikke på veien. Syns synd i meg selv så spiste nutrilett bar til kvelds. Holder på å fryse meg halvt ihjel så nå skal jeg stå i dusjen til varmtvannet tar slutt.

Håper virkelig dagen i morgen blir litt bedre!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg