Last day in Oslo!

Da var siste dagen i Oslo kommet..den kom fort! Men jeg har fått beskjed om at jeg skal være her minst annenhver uke fremover til mai så det blir jo spennende 🙂 Kjekt med litt forandring! Eneste som er utrolig dumt er at det kræsjer med step/styrke timen jeg skal ha på tirsdagene på Sport-Treff og Weight loss kurset der..:(

Bukse fra RoccoBarocco, sko fra H&M, topp fra BikBok, blazer fra Stradivarius 🙂

Her er jakken byttet ut med en hvit..men det ble den blå til slutt 🙂

Fra kontoret ser jeg rett over på Telenor Arena..der skal jeg på Bruce konsert i slutten av april! 🙂

Har fått adgangskort til Aker Solutions..vakkert? 🙂 Haha alltid like gøy med bilder på kommando.

Sitter her på jobb med sauen på meg…er så glad jeg kjøpte den! Lifesafer! I går var det seriøst så kaldt at øredobbene frøs fast i ørene mens jeg ventet på bussen..au! Det er ikke noe gøy når det er så kaldt at man gruer seg til å stikke hodet utenfor døren. Gleder meg til det blir litt mildere så jeg kan lete frem disse helsekostbutikkene jeg har hørt så mye om 🙂

Her er de nye vinterskoene mine forresten..ikke spesielt fine, men de holdt på varmen! Og det er godt nok for meg 🙂 Snakkes på Stord jenter og gutter 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg