Back

God morgen! I dag skulle jeg sove litt lenger, men da bestemte de seg jo selvfølgelig for å gjøre noe bråkearbeid utenfor leiligheten, så det ble ikke så mye søvn allikevel. Jaja så får jeg hvertfall ryddet og pakket ut alt før jeg skal på Sport-Treff 🙂

Ellers så fant jeg ut i dag at jeg har sett alle episodene av Home&Away som er sendt frem til nå. Så utrolig KJIPT!! Jeg burde kanskje være flau for at jeg har sett 5660 episoder av serien, men det har vært gjennom 15-20 år og de varer ikke mer enn 20 minutter så alt i alt tror jeg ikke det blir så verst 🙂 Men seriøst…hverdagen uten Home&Away er ikke den samme! Så trist! Nå må jeg vente i spenning på neste sesong til å starte..kriiiiise. 

2 kommentarer
    1. Skjønner at det er irriterende med hakk i planen, men det er ikke noe mer å gjøre med.. Se på det som ekstra energi til neste treningsøkt:) Alle opplever vi sånne ting:) IKKE gi opp i alle fall!
      Så fint bilde av deg, likte godt det du hadde på deg:) Og man føler så ekstra fin med negler, jeg var å fikset på mine i dag, LOVE IT:) Every time!
      Home and away fulgte jeg med på tidligere, men ikke nå lengre.. Nå er det Hotel C, og det er ikke noe “bedre” det, hehe:)
      Ha en flott torsdag fine deg:)

    2. siljeeira: Nei jeg kan ikke gi opp..for følelsen av å være fornøyd med seg selv er såå mye bedre enn den følelsen jeg har nå! Takk for det..toppen er fra Floyd..liker den godt 🙂 Ja negler er blitt en nødvendighet for meg…13 året med gelenegler..prøvde å klippe de av i fjor sommer, men fikk de på igjen dagen etter..var helt håpløst uten 🙂

      Hotel cæsar ser jeg ikke på..home and away for alle penga..haha 🙂 hverdagen blir ikke den samme uten! håper du har hatt en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg