Strong sunday

I dag prøvde jeg meg på “risgrøt” etter trening. Og nam så godt det var! Jeg blandet en halv boks mager cottage cheese med en fjerdedels boks mager kesam, Deretter rørte jeg inn 10 dråper vaniljeessens og noen dråper stevia. På toppen strødde jeg kanel og sukrin. Nam! Det blir definitivt spist igjen! 🙂 Try it!

Eller startet jeg morgenen med en super styrkeøkt på Sport-Treff. Jeg kjørte 3 sett på 12 repetisjoner på følgende øvelser:

– Sumomarkløft

– Foroverbøyd sidehev

– Sittende lårcurl

– Facepulls

– Bulgarsk utfall

– Markløft

– Kabelroing

– Enarms hantelro

– Franskpress

I dag blir det steinbit med med spinat og parmesanchips til middag hos mamma og pappa 🙂 Håper alle får en fin søndag 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg