Konsertsommeren

Jeg har veldig mange konserter å se frem til i år. Noen har jeg fått billetter til i gave, andre har jeg kjøpt selv, og en er gratis 🙂 Det begynner med Bruce Springsteen i Oslo i slutten av april. Da blir Renate, mamma og Anne med og vi skal ha hotellweekend i Oslo..ser veldig frem til det! 🙂

Videre er det Tom McRae konsert i begnnelsen av mai 🙂 Jeg har ikke sett han på mange år fordi han har hatt en pause fra turnelivet så nå er det jammen på tide! Gleder meg veldig til det 🙂

28 mai er jeg på jobb i Oslo så da passet det godt å dra på Beyonce på kvelden! Jeg har to billetter, men ingen å gå med. Noen som har lyst å være med?

I slutten av juli er det klart for Rihanna på Koengen igjen. Da blir det hotellweekend i Bergen med Renate! Kjekke disse poengene som gjør at man kan bo gratis 🙂

Til august har jeg to billetter til David Guetta på Koengen, men heller ingen å gå med. Så hvis noen har lyst? 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg